środa, 13 maja 2015

Torebka - Obag



Witajcie!
W piątek nareszcie dotarła do mnie wymarzona torebka Obag! Polowałam na nią od dłuższego czasu i w tamtym tygodniu w końcu zdecydowałam się na jej zakup. Nie wyobrażacie sobie jaka szczęśliwa byłam gdy ją zamówiłam i oczywiście gdy do mnie dotarła :) Mimo dostępnej gamy kolorów ja zdecydowałam się na klasyczną czerń.



Jestem w niej zakochana po uszy i póki co jestem z niej bardzo zadowolona! Wykonana jest starannie i pasuje do wszystkiego. Niestety nie mogę jej w pełni wykorzystywać, bo gdy jest w niej organizer nie jest ona aż tak pojemna przez co nie jestem w stanie zawsze spakować do niej wszystkich książek.



Jest to mój pierwszy Obag, ale na pewno nie ostatni! :) W sumie to już myślę nad kolorem kolejnego :)
A za jakiś czas postaram się wstawić tutaj zdjęcia jakieś stylizacji z Obag'iem. 



Torebka kupiona w  www.fullspotmarket.pl :)


Życzę wszystkim słonecznego i ciepłego dnia! :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.