czwartek, 28 maja 2015

Troche o wszystkim...

Hello!

Zacznę dobrą wiadomością, że zostało 29 dni do zakończenia roku szkolnego! Jednak mniej przyjemne jest w tym to że zaczęło się wystawianie ocen więc to ostatni moment aby poprawić oceny. W związku z tym czeka mnie jeszcze troszkę nauki.

W miniony weekend wybrałam się w rodzinne strony i piątkowy wieczór spędziłam ciesząc się ciepłem, słoneczkiem i moją miłością nad jeziorem!



Udało mi się również skończyć kolejną książkę. Tym razem postanowiłam sprawdzić co takiego ludzie widzą w książce pod tytułem " Bóg nigdy nie mruga " autorstwa Reginy Brett. Spodobała mi się ona już po przeczytaniu pierwszej strony. Ta książka naprawdę potrafi podnieść na duchu i uczy co zrobić by było nam lepiej. Mi najbardziej podobały się początkowe lekcje, późniejsze czytałam z mniejszym entuzjazmem i nie mam pojęcia dlaczego. Polecam tym, którzy jeszcze nie czytali, bo warto! :)





Kurtka - Pull&Bear
T-shirt - H&M
Spodnie - Stradivarius
Buty - Converse
Okulary - C&A


Jako fanka siatkówki muszę też wspomnieć, że dziś pierwszy mecz reprezentacji Polski w tego rocznej Lidze Światowej! Czekam z niecierpliwością na rozpoczęcie meczu i trzymam kciuki za zwycięstwo. Oby nasi mistrzowie zdobyli kolejne złoto. A 3 lipca znów poczuję tą atmosferę i zobaczę Polaków w akcji na żywo! Can't wait! :)

Polska - Serbia
Mecz Otwarcia Mistrzostw Świata
Stadion Narodowy, Warszawa
30.08.2014 r.


Miłego dnia :* 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.