poniedziałek, 1 czerwca 2015

Maj minął tak...

Hello!

Pierwszy miesiąc mojego "blogowania" za mną. Mam nadzieję, że nie jest aż tak źle i z czasem ten blog będzie lepszy.
Maj był ciepły i oczywiście minął szybko. Ani się nie obejrzę, a będę miała wakacje :) Poniżej przedstawiam parę zdjęć z tego miesiąca, większość jest z komórki.



8nastka Moniki.


 Dwa dni spędzone we Wrocławiu. Polish Lody - przepyszne. Whiskey in the Jar - polecam tą knajpę na wrocławskim rynku. No i my na wyspie Słodowej.


 Poznajcie Jerrego - moje maleństwo! 




Wieczór z moimi maturzystkami po ich ostatnich maturach! :) 



 Jest maj, są bzzzzy :) 


 Kochane dzieciaczki!






Kochani, życzę Wam aby czerwiec był ciepłym i pełnym radości miesiącem! :)
No i przede wszystkim - to co najważniejsze dziś!
Wszystkiego co najlepsze i najfajniejsze z okazji dnia dziecka!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.