poniedziałek, 23 maja 2016

Po długiej przerwie...

Hej,

trochę czasu zastanawiałam się czy spróbować kolejny raz zacząć tu coś pisać. Po przemyśleniu stwierdziłam, że nic nie tracę, a przecież mam teraz tyle wolnego czasu, że może coś sensownego wymyślę ;). Tak więc wracam ( ciekawe na jak długo :D ) i zaczynam od pokazania Wam co się u mnie zmieniło oprócz tego że skończyłam szkołę i jestem już po maturach.



W końcu skróciłam włosy i aktualnie przyzwyczajam się do tej zmiany :).


Bluzka - H&M,
okulary - C&A,
zegarek - FOSSIL,
bransoletka - Lilou.



Zostawiam Was z tym krótkim postem i mam nadzieję, że szybko pojawi się następny :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.