niedziela, 28 lutego 2016

Studniówki czas!

Hej!


W piątek nareszcie dostaliśmy zdjęcia ze studniówki więc mogę w końcu coś pokazać! :)









Zdjęcie wykonane przez studnio Gavicom ( klik ). Troszkę więcej o studniówce napisałam tutaj. Mam nadzieję, że nikt nie będzie zły za opublikowanie zdjęć :)

A z bardziej aktualny informacji to muszę powiedzieć, że w weekend byłam w kinie na nowym filmie Grimsby ( zwiastun ) i dawno się tyle nie śmiałam w kinie! Nie każdej dziewczynie może sie on spodobać, ale myślę, że warto sie na niego wybrać :)

Tymczasem zabieram się za naukę, bo przede mną kolejny tydzień szkoły i coraz mniej czasu do matury, a w piątek ruszam do Krakowa!


Pozdrawiam! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.