piątek, 19 lutego 2016

Książki: " Hopeless " & " Losing Hope ".

Hej!

Dziś znowu o książkach... ;) Wiem, że szał na te dwa tytuły już minął, ale ja zabrałam się za nie dopiero teraz i muszę przyznać, że wcale się nie dziwię, że mają aż tylu fanów!




" Hopeless " wciągnęło mnie od samego początku, nie mogłam się od niej oderwać i przede wszystkim ciągle mnie zaskakiwała. Każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie, ponieważ są momenty zabawne, romantyczne i smutne. Sky, czyli główna bohaterka wiele się dowiaduje i przeżywa w bardzo krótkim czasie, a my razem z nią zupełnie się tego wszystkiego nie spodziewając.


" Losing Hope " jest kontynuacją historii Sky tyle że opowiedzianą z perspektywy Dean'a, jej chłopaka. Może się wydawać, że czytanie tej samej historii może być nudne i nie warte naszego czasu, ale obiecuję Wam, że i tutaj natkniecie sie na wiele niespodziewanych sytuacji.


Podsumowując oby dwie pozycje muszę powiedzieć, że opowiadają zaskakującą historie, która całkowicie poznajemy dopiero po przeczytaniu oby dwóch książek. Naprawdę warto, bo na pewno Wam się spodoba! Polecam :)

A może już czytaliście te książki? Jak wrażenia? :)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.