środa, 22 lipca 2015

Czas na wypoczynek! :)

Witajcie!

Po długich poszukiwaniach, kilku wizytach w biurach podróży w końcu się udało! Jutro jadę na wakacje :)
Nie mieliśmy zbyt dużego wyboru, ponieważ sezon w pełni. Ale jak to mówią, głupi ma zawsze szczęście i trafił nam sie kierunek z którego jestem bardzo zadowolona - TENERYFA :) Jest to druga z Wysp Kanaryjskich, którą zobaczę, ponieważ rok temu byłam na Gran Canarii.
Mam dla Was też jedną radę - jeśli planujecie wakacje za granicą w sezonie, czyli lipiec / sierpień, nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę. W sezonie coś takiego jak last minute tak naprawdę nie istnieje.

Zostawiam Was z tym krótkim postem i wracam do pakowania. A od jutra tydzień lenistwa :)



Wakacyjne paznokcie wykonała Paulina z PP Spa. 


A w sobotę po powrocie czeka mnie wesele kuzynki! Będzie, będzie zabawa! :)




Do następnego :)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.