piątek, 7 sierpnia 2015

Teneryfa.

Witajcie :)

W końcu mam czas żeby dodać post związany z wakacjami na Teneryfie z których wróciłam tydzień temu. A więc od początku...

Na Teneryfę lecieliśmy polskimi liniami lotniczymi ( Enter Air ), lot trwał 5 godzin i przy drugim podejściu udało nam się wylądować.

Na miejscu czekały już na nas piękne widoki, ciepło i słoneczko :)

Do hotelu z lotniska jechaliśmy jakieś 50 minut. Drugi raz byliśmy w sieci hoteli Barcelo i tak samo jak ostatnio byliśmy bardzo zadowoleni. Ba! Nawet na wieczornych animacjach okazało się, że spotykamy w hotelu tego samego animatora z Dominikany, który był rok temu na Gran Canarii :)

Widok z balkonu mieliśmy na piękny ocean.

Z hotelu na plaże mieliśmy 10 minut spacerkiem więc wieczorem wybraliśmy się zobaczyć ocean z bliska i porobić trochę fotek.

Bluzka - H&M,
spodenki - Pull&Bear,
okulary - Diverse.

Póki co zostawiam Was z tymi zdjęciami, a za jakiś czas na pewno pojawią się kolejne. Trzeba korzystać z tego ciepła jakie mamy teraz w Polsce :)