środa, 1 czerwca 2016

Maj.

Hej!

Zanim dodam post z kolejnymi zdjęciami z Rewal to mam dla Was kilka fotek z maja.


 Maj to przede wszystkim matury, które na szczęście dla mnie już dawno się skończyły i teraz już tylko trzeba czekać na wyniki, które mam nadzieję nie będą aż takie złe! :) 

W maju spędziłyśmy również z siostrą ( klik ) razem trochę czasu i świetnie się bawiłyśmy :)

Od pięciu lat jeżdżę na Ligę Światową więc w tym roku nie mogło być inaczej, nie mogę się doczekać! No i jak maj to wiadomo, że jest i bez! :)

No i na koniec - morze! <3 


A Wam jak minął maj? :)
Życzę wszystkim dużo radości z okazji Dnia Dziecka! Do następnego! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.