środa, 22 czerwca 2016

Wrocław: Madame


Hej,

Z racji tego, że podczas najróżniejszych wyjazdów i nie tylko odwiedzamy z Bartoszem wiele restauracji i bardzo to lubimy postanowiłam wprowadzić na bloga nową kategorie, a mianowicie JEDZENIE.

A więc dziś pierwszy post z tej serii! A restauracją o której chcę napisać jest Madame, które znajduje się na wrocławskim rynku.



Madame to naleśnikarnia, która oferuje naleśniki wytrawne i słodkie. Wybór jest naprawdę spory więc jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja Madame porównuję do słynnego już Manekina, którego we Wrocławiu nie ma. Wracając do jedzenia – my zdecydowaliśmy się na naleśniki wytrawne.
Ja postawiłam na naleśnika o nazwie Kebab na cieście pszennym, a Bartosz wybrał Macho na cieście gryczanym. Porcje były duże więc spokojnie można się tu najeść, a ceny przystępne. Czas oczekiwania nie był długi.

 Kabab na cieście pszennym.

Macho na cieście gryczanym.

Do picia polecam domowe Ice Tea – jest naprawdę dobre!




Restauracja jest ładnie urządzona, posiada też ogródek więc gdy jest ciepło można usiąść na dworze. Bardzo dużym plusem jest promocja na którą my trafiliśmy, a konkretnie Happy Days czyli 2 naleśniki w cenie 1!

W naszej ocenie Madame ma 7/10.

Strona internetowa ( klik ). Facebook ( klik ).


Był ktoś kiedyś w Madame? Jakie opinie? :) A może ktoś może nam polecić jakieś inne jedzenie z pysznym jedzeniem we Wrocławiu lub innym mieście? :)

Pozdrawiam!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu trafiłeś/trafiłaś i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Dopiero się uczę więc jeśli masz dla mnie jakieś rady bądź uwagi to chętnie o nich przeczytam.